Saturday, July 31, 2010

*sabah uyandığınızda yüzünüz gülmese de, mutfakta salatalık kabuklarını soyduktan sonra yüzünüze sürünce bu birşeyleri değiştirebilir.


bugün iyi olacağım, bugün iyi olacağım, bugün iyi olacağım.


eski dostlarım, yeni dostlarım...
kimi kandırıyorum ben yalnızım!

ve bu harika bir şey!
ben burun deliklerinden eğlence fışkıran biriyim!
hayatını çizgiroman karelerinde yaşayan,
beyninde sürekli kopuk bir çizgifilm dönen,
bacaklarını havaya kaldırıp bulutların üzerinde yürüyen
hayatını fon müziği eşiliğinde farklı kamera açılarıyla yaşayan,
ve bir sabah mutfak tezgahında salatalık soyarken,
bir anlık bir yalnızlıkla içi köreldiğinde

kendini toplamasını bilen biriyim.
arkamdan bana sarılan hayali bir sevgiliyi düşünüp
salatalık kabuklarını yüzüme sürüp
hem çok freş, güzel, felan fıstık
hem de çok iyi olacağım
ve siz lanet olasıcalar
siz kalabalık kahkahalı gruplar
siz acımasız pislikler
merhamet dilemeyin,
belki ucuz kellelerinizi katanamla kopartamıyorum
ama sabah mutfakta salatalık soyarken
hepinizden daha mutlu oluyorum!
mutsuz olmak yok!
teslim olmak yok!
belki hata yapıyorum
belki yara alıyorum
ama ayaktayım
yürümeye devam ediyorum
bana sarılmış hayali sevgilim
müthiş görsel efektleri olan 3 boyutlu hayatım
fon müziğim
ayaklarımın altında bulutlar
siz hepiniz ben tek
i.be.ok.
you.suck!

No comments: