Saturday, July 17, 2010

neşe uçağı

bu uçak gerçek mi bana bunu bulun. laga lugayı bırakın net bilgi istiyorum, uçak gerçek mi? var mı böyle bir neşe uçağı?


ama gerçekse de hiç şaşırmam. insanların böyle bir uçağa ihtiyaçları var çünkü. BENİM BÖYLE BİR UÇAĞA İHTİYACIM VAR! tamam. gerginlik yaratmayalım. zaten gerim gerim geriliyorum. yeter. VALLAHİ YETER! gerginlik istemiyorum. bu uçağı istiyorum.
kapıda hostesler eline kokteylini vericekler. oturup çizgi film izliyceksin. indiğin yer de dünyanın ennnnnn eğlenceli yeriymiş ve herkes senle arkadaş olmak istiyormuş. sonrasında da gelsin uzuun bir tatil. altın kumlar ve açık yeşil deniz. böyle bir yere götürür bu uçak insanı.
gözlerim doldu lan...
BU UÇAĞI BULUN BANA!

2 comments:

incredo said...

aa süpermiş!! :)

bu uçak düşmez gibi sanki bi de :)

senaaaaa said...

düşmez kalkmaz bir allah olsa da bu uçak düşmez. çizgi film efektiyle boing boing yaparak düşer.