Tuesday, July 20, 2010

alles kann besser werden

-Bugün çook tembel bir gündü
-Yani sen tembeldin, günle ilgisi yok
-Eheh evet, bütün gün yatakta uzanıp dizi izledim
-Buna eskiden zamanı katletmek diyordun?
-Diziler iyidir, pek çok şey öğrenebiliriz!
-Öyle mi, peki hangi diziyi seyrediyordun?
-Pushing Daisies
-Şaka mı yapıyorsun?
-Hayır
-Bütün gün yataktan çıkmayıp aptal bir dizinin bölümlerini mi izledin?
-2. sezonunu ayrıca arada tuvalete ve mutfağa gittim.
-Sana inanamıyorum
-Ben de, o kadar çok cips yedim ki nasıl kusmadan durabiliyorum hayret
-Tam da şekle girmeye başlamışken
-Şekil demişken, saçlarım
-Kuaföre gidecektin??
-E hala gidicem
-Metinlerini yazman gerekirdi
-Bugün birşey yazasım gelmedi
-Boş bir gününü bu kadar sorumsuzca geçirdiğine inanamıyorum
-İnan ya da inanma, geçirdim!
-Belki akşama doğru düzgün birşeyler yaparsın da tüm gün ziyan olmaz.
-Ha ben de onu diycektim, hazırlanıp çıkmam lazım akşama K.ile buluşacağım
-Beni deli ediyorsun!
-Seni seviyorum :)

No comments: