Monday, June 29, 2009

honey, i can never be an ass licker like you

Michael Jackson, sahneden moon walk yaparak ayrıldı.
Lanet olsun buna, sanırım geri dönemeyecek kadar çok büyüdük. Geri dönünce ölümle karşılaşmaya başladık. Bu çok kötü değil mi?

-
Dün gece 3 buçuğa kadar makale yazdım. Ha sıkıştırmasaydım rahat rahat yazsaydım, derdim o değil. Yazarken manyakça hatta sapıkça bir zevk alıyorum. Günlerimi gecelerimi kütüphanelerde harcamayı göze alıyorum. Hocaya mail atıyorum. Okumalarım eksik biraz daha not istiyorum. Hocadan cevap gelmiyor. Okula gidiyorum. Başka bir öğrenci hadi hocam beraber yemeğe çıkalım diyor. Sonra ne oluyor? Sena sen doktorayı burda yapma zaten kadro açılırsa kimi alacağım belli.

Tuesday, June 23, 2009

sıcaklardandır



bugün içimde bir sıkıntı var

sebebi belli anlatamam ki

sen üzülme havalardandır


bugün içimde bir şey oldu

bir tel vardı sanki o koptu

sen üzülme yasaklardandır



bugün içimde eğlenmiyor çocuklar

bugün içimde söylenmiyor şarkılar



bugün içimde bir sıkıntı var

sebebi belli özledim seni

sen üzülme uzaklardandır


bugün içimde bir şey oldu

bir gül vardı belki o soldu

sen üzülme sıcaklardandır

Tuesday, June 16, 2009

elbise giyelim 2






bu postu yayınlamamın 2 sebebi var. ilki, yarın çok önemli bir sınavım var. ders çalışmamak için yaptığım gerzekçe şeyler kategorisine yeni birşeyler sokmaya çalışıyorum. ikincisi, canım gerçekten çok sıkkın bazı saçma olaylara. böyle hafif şeylere dikkatimi verip kafamı dağıtmak istiyorum. peki dağıtabiliyor muyum? aslında hayır. yarınki sınavdan kalırsam diye çok endişeleniyorum. bazı insanlara çok sinirleniyorum. tırnaklarımın kenarındaki etleri kopartıp kanatıyorum. sonra da herkesten ellerimi saklıyorum. sevgilim de kızıyo. oje de süremiyorum. sinirler bozuk. du bakalım.

not all those who wander are lost

demiş sevgili bir büyüğümüz.
ama bazen wander wander bir yere kadar.
bazı şeyler ve bazı kişiler canımı çok sıkıyor bugünlerde.
sık sık ve çok kolay öfkeleniyorum.
sakin ol sena, içinden 20'ye kadar say. güzel şeyler düşün diyorum kendime.
ama hiçbirini yapamıyorum.
kendimi birinin kafasını tırtıklı bir duvara sürterken hayal ediyorum.
ben de yolumu bulmak istiyorum.
su olup akmak istiyorum.
her zaman beni teselli eden iç ve dış seslere kulak vermeye çalışıyorum.
zamanla her şey düzelecek/kendini yorma/hayatın yoluna girecek/güzel şeyler olacak.
hayır.
artık ciddi ciddi endişeleniyorum.
yoksa gerçekten kayıp mı oldum?

Thursday, June 11, 2009

le love


gelen bahar ayları, gevşeyen gönül yayları, kızlar, erkekler, sevgililer, aşk, börtü böcük ve daha fazlası.. bir göz atın, sevimli^x^
DİKKAT DİKKAT DİKKAT DİKKAT DİKKAT DİKKAT DİKKAT
-sevgilisi olmayan kişiler üzerinde depresif etkileri olabilir, kendilerini daha da yalnız hissetmesinler, olucak olucak, hepsi olucak-

Sunday, June 07, 2009

ORHAN PAMUK LÜTFEN BENİ AFFET, VİCDAN AZABINDAN ÖLÜCEM, YEMİN EDİYORUM PARAM YOKTU VALLAHİ DE YOKTU BİLLAHİ DE YOKTU. NOLUR BENİ AFFET!
SEVGİLER SENA