Saturday, November 21, 2009

Pentini gösterme Hadise! Mümkünse kendini de gösterme!

Geçen gün hasbel kader, nasıl denk geldi diye sormayın, Hadise'nin Penti reklamını izledim.
"Bi free ol" gibi nadide sözlerle dolu şarkıyı neyimi gösteriyim neyimi gösteriyim? diyerek sözlerini tam anlayamadan dinledim. Pentini göster diyormuş. Şimdi Hadisecim. Şurda bizbizeyiz, gerçekleri konuşalım, biz Türk kadınları olarak İsveçli uzun bacaklara benzemeyiz. Seni de Örövizyonda gördük. Haa Trt'de kot pantolonla çıkıp yaptığın ilk şovunu da çok beğenmiştim ama sonra gerçekten de baydın be güzelim. En nihayetinde o kırmızı elbisenin içinde senin de bir bastı bacak olduğun ortaya çıktı. Üstüne üstlük "bi free ol, rahat ol, kalk ayağa, pentini göster" gibi garip sözlerle kendi tüyünü bir nevi kendin dikmişsin.
Oysa ben çok güzel bir penti reklamı hatırlıyorum. Gerçekten güzel bacaklar. Gerçekten güzel sözler. Ve bir kadın olarak Hadisecim, (ve Penti'nin reklam ve halkla ilişkiler grubu!!!) o reklamı izledikten sonra gidip iki çift çorap (biri desenli!) alasım gelir de seni izledikten sonra pentimi gösteresim gelmedi pek. Bu da hedef kitle ve reklam araştırmalarınıza benden bir küçük bir katkı olsun.
Sizin için de Nil'den gelsin:http://www.youtube.com/watch?v=QtfllSH9qZg&feature=related

3 comments:

justine_therese said...

ben de 1,5 metre boyumla bacak mankeni olabilirim artık. yihuuu...

cornelius said...

kıskanmayın sivas'lı beyonce'un başarısını.

senaaaaa said...

justine; pentiyle bir görüş derim,
cornelius; belçikalı değilmiydi la? ayrıca dedikodunun dibine vurucam ama reklamdaki bacaklar hadisenin değilmiş ingiliz bir modelinmiş diye birşeyler okudum