Sunday, October 25, 2009

wrinkles that i don't have

Geçen gün bir parfümeriye girdik, gerçekten şahane bir dükkandı, ışıl ışıl, yumuşak koltuklar, emrine amade çalışanlar... içinde kendimi prensesler gibi hissettim, biraz diğer kokularla takıldıktan sonra kürkçü dükkanıma geri döndüm. İlk başta amacım sadece fiyatlarına şöyle bir göz atmaktı. Sonra bir baktım Burberry Classic'lerin yanında duş jeli. Bunu Türkiyede görmemiştim. 200 ml 9 euro. Biraz düşündükten sonra, arkadaşlarım da duş jelinin çok kalıcı olduğu konusunda beni ikna edince hemen kasada aldım soluğu.
Kasadaki kadın, gayet şık giyimli, 40larında birşey olmalı. Bana iki saniyelik bir bakış fırlattıktan sonra çantanın içine küçük bir eşantiyon attı. O esnada ne olduğunu görmedim ama küçük bir parfüm olsun nooğğluuur düşüncesiyle dükkandan çıktım.
O gerizekalı kadın, artık gözleri kaç numara bilmiyorum ama, bana baktığında kırış buruş birşey gördü herhalde. Çantaya Dior'un göz kırışıklık kremini koymuş!!!!!
Yemin ediyorum gidip kafasına geçiricektim. Göz kırışıklığını önleyici bir krem de değil, wrinkle correction eye creme. Ya salağa bakar mısın, benim gözlerimde kırışıklık mı var?? Daha da korkuncu, erken kırışıcak gibi mi görünüyorum? Buna nasıl iki saniye içinde karar verebilir? Bir insan bu kadar gaddar olabilir mi?
Tabii ki çok bozuldum, arkadaşlarım dikkat etmemiştir boşver felan dediler ama, bir insan eşantiyon olarak kırışıklık giderici krem koyar mı ya? El kremi koyar, vücut spreyi koyar, ne bileyim yani, bu koyulucak şey mi..
Neyse, ben de kadının gözlerinin bozuk olduğuna, kremi de kendi için zulaladığına, karıştırıp çantama attığına karar verdim. Ve tabii ki bu iğrenç kremi kullanmayacağım da, ama elimde kaldı işte, düşünüyorum, burada hiç yaşlı tanıdığım yok ki. Enstitü başkanı var o yaşlı bir kadın ama ona da tutup buyurun size kırışıklık kremi getirdim diyemem. Başka da hiç yaşlı tanıdığım yok, annesi felan olan varsa veriyim, sinirlerim bozuluyor valla.

5 comments:

incredo said...

Eşantiyonlar eşantiyondur ve işe yaraması gerekmez ve sadece bedava olduğu için bile mükemmel şeylerdir :)takma kafana,elbet meraklısını bulursun

gülş said...

bence mağaza müdürü en az satan ürünlerini biraz daha çok satmasını sağlamak için yaşı tutan tutmayan her müşteriye verin şeklinde bir şey söylemiştir onlara ya da böyle her hafta sadece tek bir ürünün eşantiyonunu verme hakları vardır bu haftanın ürünü de odur, hiç sıkma sen canını bence sena :))

sevgileer, kırışıksız günler!

senaaaaa said...

incredo, gülş, ikinize de çok teşekkür ediyorum, 35lere 40lara gelince de tatlı yorumlarınızı bekliyorum.
^x^

tranquíl said...

kaş yaparken göz çıkarmak, göz altı çıkarmak böyle birşey olsa gerek. eşantiyon bu. insanı biraz gülümsetme amacında olmalı eşantiyon dediğin. sen Almanya'ya mı gittin? öyle varsayıp konuşayım; odunlar işte odunlar bu almanlar.

senaaaaa said...

hahaha istersen bütün bir milleti harcamayalım da,
kadın öyleydi evet