Monday, June 04, 2007

Buraya ilk taşındığım sene, yani yıllar önce, boş bir vaktimde odama kimlerin girebileceği ve kimlerin giremeyeceği üzerine uzuun bir liste yapıp odamın kapısına yapıştırmıştım.. Bugün çıkardım o listeyi, okudum, güldüm, sonra buraya yazmaya karar verdim.. Şimdi çocukça saçma felan gelebilir sana ama ben acayip nostalji oldum blog..
1-Elfler girebilir, Orclar giremez, Gandalf'ın başımın üstünde yeri var, Uruk-Hai lardan korkuyorum..
2-Aptallar giremez!!!

3-Edgar Allan Poe girebilir. Elif Şafak girebilir. Geroge Orwell girebilir. Bertolt Brecht girebilir. Gülse Birsel girse çok eğlenceli olur. Dostoyevski girebilir. Gürsel Aytaç girerse yaşına başına bakmadan odunla dövülecektir (kendisi mukayeseli edebiyat kitaplarının yazarıdır, her ders ayrı bir kitabını okumaya çalışıp 8 satırlık cümlelerinden dolayı pek başarılı olamamışızdır). Ferhan Şensoy girmelidir.J.R.R.Tolkien'i bir kahvemi içmeden şurdan şuraya bırakmam.
4-Gerçekler girebilir, hayaller girebilir. Hayaletler giremez!
5-Her türlü filmle gelen (porno diil lan!yuh!) arkadaş girebilir.
6-İbrahim Tatlıses kesinlikle giremez!
7-Gael Garcia Bernal girebilir, hiç çıkmayabilir, birlikte yaşayabiliriz
(sonuna kalpler felan çizmişim)
8-Dinazorlar giremez! Dişçiler asla giremez!
9-Tim Burton girse keşke. Jean Pierre Jeunet'e kapım her zaman açık. Peter Jackson abim olur. Fatih Akın'ı yatıya beklerim.
10-Palyaçolar giremez!
(hala az biraz tırsarım palyaçolardan )
11-Kütüphanemden kitap alıp bir daha görünmeyecek arkadaşlar giremez, girmeyin ulan!
12-Güleryüzlü insanlar belki girebilir.
13-Hayalperestler girebilir. Şairler de girsinler lütfen.
14-Haşimo girebilir :)
(böyle gülücükler yapmışım) Haşimoooooooooooo
15-O gün doğumgünü olanlar girebilir. Hepi börtdey!
16-Shakespeare girebilir. Marlowe'da girebilir.
17-Soğuk giremez
(demişim ama eskişehirde yaşayan biri için mümkün değil tabii)
18-Kahve girebilir, çay girebilir. içki giremez.
19-Ben de girebilirim (benim odam lan!)
(ya ne biçim hep lanlı lunlu yazmışım çık çık çık)
20-Aşıklar girebilir(gerçekten aşıklar ama)
21-Bütün hocalarım girebilir. Aman efendim buyursunlar, hoşgeldiniz (hehehe yalaka)
22-Cadılar girebilir. Superman girebilir. Redkit girebilir. Spiderman girebilir. Mutantlar girebilir.
23- Seri katiller giremez.
24-Saygısızlar, düşüncesizler, fabatikler, ırkçılar,ayrımcılar, budalalar, dadaistler giremez!