Tuesday, March 13, 2007

tehlikeli yazılar-1

devlet alıyor bir grup insanı güneydoğuya felan yolluyor orada başka milletlerden insanlarla birbirlerini öldürüyorlar, sonra bu gencecik ölüler şehit oluyor.. ve benim bunu aklım almıyor! şehitlik nedir? kimler şehit olur? islam dininde dinleri uğruna, vatanları uğruna ölen kişiler şehit sayılır di mi? güzel.. peki türkiye cumhuriyeti islamla mı yönetilir? hayır.. türkiye cumhuriyeti laik midir? evet.. devletin dini olur mu? olmaz.. dinsiz bir devleti korumak bir din tarafından öğütlenir mi? öğütlenmez.. sen bu devleti korumak için kendini öldürsen bu islam dininin tanrısı Allah'ın umrunda olur mu? sanmam.. Müslümanlıkta bir Türk insanının başka insanlara göre farkı var mıdır? yoktur.. Gidip öldürdüğünüz bir Kürt mesela, ben de kendi ülkemi kurmak için çalışıyorum, ben de ülkem uğruna öldüm, ben de şehidim dese, buna itiraz edebilir miyiz? hayır.. peki gencecik insanlar yıllarca birbirlerini öldürürken, siyah gözlüklü terbiyesizlerce askerliğin yan gelip yatma yeri olmadığı açıklanıp, ardından şehit oldu üzülmeyin diye teselli edilmeye çalışan binlerce aile olaya uyansa ve kimse kimseyi öldürmemeye karar verse.. evet gerçekten güzel olur!

3 comments:

Anonymous said...

Nefis olur ama işte "hiçbir olmaz halbuki geçer süngüler namluya"

TirtFahrettin said...

senacım şunu kafana iyice sok ki bu dünay döndükçe -her ne sebepten olursa olsun- birileri ölmeye devam edecek. sırf bu yüzden kendine bir taraf seç ve onlar öldürdükçe mutlu ol, kayıp verdikçe üzül.

geri kalan herşey son derece anlamsız geliyor çünkü.

senaaaaa said...

sevgili tırt fahrettin, söylediklerinin doğru olduğunu biliyorum.. ama bunu yapamam..