Thursday, March 29, 2007

senanın adam yerine konulması ve mutlu olması..

Dünya Sineması hocası bana gerçekten saygı duyuyor blog! Bir filmden bahsederken hemen bana dönüp biliyor musun, izledin mi diyor. Sen ne düşünüyorsun sena diye özellikle bana soruyor. Zaten doğru düzgün kimsenin adını da bilmiyor, benimkini biliyor.En son bugün Fransa'da sinemaya çok fazla yatırım yapıldığından bahsederken birden bana dönüp sen orada olsan kimbilir neler yapardın değil mi dedi.. sonra burs olanaklarını araştırıp sinema okumamı öğütledi.. inanamazsın blog.. üstelik bugünki filmi izlememiştim bile.. o kadar utandım ki.. kadın yaptığım hiçbir işi bilmiyor.. fakat bir şekilde biliyor işte.. anlamış gibi.. sanki.. fikrimi soruyor, değer veriyor,bana saygı duyuyor, bunu anlıyorum.. bana inanıyor gibi sanki.. öyle mutluyum ki.. canım hocam:)

Birşey daha, bugün cüneyt geldi ki biz ona cücü deriz, bir fotoğraf serisi hazırlamayı planlıyormuş, gölgeler ve yansımalarla ilgili. geldi benim fikrimi aldı.. kadrajlar hakkında konuştuk biraz, üzerinde düşünmemi istedi, bu işlerden anlayan tanıdığı tek kişinin ben olduğumu söyledi, akşam uzun uzun konuştuk..

blog çok mesudum! :) duygulandım lan!

No comments: