Sunday, February 11, 2007

öyle saçma ve uzun ki.. yormasın seni..

ney sesiyle başladı herşey..
ve sonra müzik başladı! muhteşem bir karnaval, heryer kalabalık, sesler, renkler, kokular,kahkahalar,palyaçolar, köpekler, sakallı kadınlar, ateş yutan adamlar, cüceler, akrobatlar, kuşlar, köpekler, aslanlar, kaplanlar, güzel yarı çıplak kızlar, kafesler, alkışlar, çığlıklar, ritm, müzik ve kusmuk.. son..
soğuk.. aslında soğuk değil ama üzerim çok ince.. bu adam niye sürekli bana bakıp pis pis sırıtıyor.. üzerim çok ince..
aşkımm, gülümsüyorum, çok mutluyum, yatakta yanyana yatıyoruz ve güneş doğuyor üzerimize pencereden.. senin yatağını da seviyorum, senin güneşini de, senin pencereni de.. yalan söyleme! benim penceremi sevmiyorsun!
bağdatı bilir misiniz? ana gibi yar, bağdat gibi diyar olmaz derler..
seninle birlikte yatakta uzanıp tembellik yapmayı seviyorum, uzun uzun sohbet etmeyi seviyorum.. ama sigara içmeme izin vermiyorsun!!
bağdatın rengi bu olsun artık.. toz ve enkaz rengi.. kan rengini de unutma..
yolda yürürken elimi tutmanı seviyorum, sana bakıp sadece mutlu olmayı seviyorum, sen başka şeylerle ilgilenirken seni seyretmeyi seviyorum.. senden başka birşeyle ilgilenmeme asla izin vemezsin ki!
küçük bir çocuğu diğerlerinden nasıl ayırdedebilirsin? edemezsin.. hepsi aynı önlüğü giyer..
birlikte yemek yapmayı seviyorum, çalan şarkılara eşlik etmemizi seviyorum, komik danslar etmemizi seviyorum.. çeneni kapat!
küçük bir çocuğu sadece önlüğündeki kan lekesiyle diğerlerinden ayırdedebilirsin..
bacaklarını aç!
kan lekesinin rengi budur..
aşk.ı..m..
kan yoğun ve sıcaktır..
iki tarafı yıkılmış binalarla çevrili bir yolda yürüyorum, üzerim öyle ince ki, elimde değil, titriyorum.. ve şu adam neden bana böyle pis pis gülüyor anlayamıyorum..
"Irak'ta bir pazar yerinde öldürülen 231 sivil.."
bir kadın, yıkılmış bir binanın üzerinde şarkı söylüyor..
"Yapılan açıklamalarda direnişçilerin kalkan olarak kadın ve çocukları.."
"git de gebereyim... git de gebereyim... git de gebereyim.."
büyük hata yapmışsın..
şu adam.. elbisemdeki kan lekesini görmüş sanırım..

No comments: