Friday, February 23, 2007

den/ist/anbul

biliyorum blog diyceksin bu nası başlık kötü bi reklam sloganı gibi.. ama madem ki ben eskişehirde haftalardır diş ağrısı çekip, bi sürü ilaç içiyorum, madem eskişehirden istanbula dişçiye geldim, madem ki dişçi konusunda sabıkalıyım kaçıp gitmişliğim bile var, madem ki ölesiye korkuyorum dişçiden, ben bu başlığı atarım arkadaş!! dün akşam geldim, bütün sülale, Köln'deki kız kardeşim bile benim dişime yoğunlaşmışlar.. herkes dualar ediyor, kolaylıklar diliyor. gece yatarken "ben bu gece ölmezsem ölmem ölmem hiç bir vakit, dağ gibi bir yiğide kıydı geçti antibiyotik.." gibi şarkılar söylemekteydim.. sabah, tıpkı öss sabahı sınava giricek kurbanlık koyunun ruh haline bürünmüş öğrenciler ve onları yalandan neşelendirmeye çalışan veliler gibiydik evde.. ve dişçiye gittik.. dişçi yan dönmüş yirmilik dişimin tekrar röntgenini çekti, ve bil bakalım blog! dişimi almayacakmış!!! orda yan durmasının bir sakıncası yokmuş.. üstteki dişime de kanal tedavisinden önce geçici dolgu yaptı, sinire sıfırmış o yüzden ağrı yapıyormuş, biraz bekleyecekmişim iyileşebilirmiş!!! yani o kadar canım yanıcak diye gittim, geçici dolgu yaptırıp çıktım iyi mi.. iyi ne kelime şahane!! çıktık dişçiden annem babannemleri arıyor, şükür secedesi yapıcaklarmış eheh.. herkesi korkuttum sanırım.. kısaca korkuyla gittiğim dişçiden, zafer kazanmış bir komutan edasıyla.. tamam tamam zafer kazanmış komutan değil belki ama, öss den çıkınca çok iyi geçti anne çok kolaydı hiç boşum yok felan diyen bir öğrencinin sevinci içindeydim..
bir de şu var; gece uyurken dişlerimi çok fazla sıkıyorum.. bunu neden yapıyorum bilmiyorum ama yapıyorum işte.. hatta bazen o kadar sıkmış oluyorum ki çenemin ağrısıyla uyanıyorum.. bu da etkilermiş diş ağrısını.. sinire baskı oluyormuş çünki..
daha çok şey var yazacağım da, şimdilik dişçi olayını anlatayım, seni merakta bırakmayayım dedim blogcum :)

4 comments:

Melmoth said...

gece uykuda dis sikmak fena bir sey. cene kemiklerine de zaman icinde zarar veriyormus. iyice gozunu korkutmak gibi olmasin da :)

senaaaaa said...

kötü olduğunu biliyorum ama bunu engellemek için ne yapabilirim bunu bilmiyorum.. gözüm korktu korkacağı kadar zaten :)

memed said...

henüz hiçbirşey bitmedi, o diş bir iki yıl içinde başınıza yeniden bela olacak

:)))))

senaaaaa said...

ama..ama.. ama niye böyle yapıyosun sen yaaa..
üühüüüüüü..
olmıycak hayır, bi kere dişçi dursun dedi, demek ki durabilir, durmaması gerekse alırdı,hem artık ağrısı da yok.. hem çıkmaz artık kaç yaşındayım.. hem ..hem..

of ya! :(