Tuesday, February 13, 2007

anti valentinist hareket!!!

işte yine başlıyoruz.. televizyondaki bütün programlar, reklamlar, gazete manşetleri,radyolar, mağzaların vitrinleri, sokaklar.. heryer .. sokağa çıkmayıp, televizyonu radyoyu açmayıp, bütün günü uyuyarak geçirirsen sorun yok.. amaaa.. sosyal hayata dahil olmak zorundaysan.. ve de yalnızsan!!! kanalların köşesine işi abartıp kalp koyanlar, arka fonları binlerce pembe kırmızı kalp şeklinde balonlarla dolu programlar, aşk şarkıları çalan radyolarda buğulu sesli djler, caddelerde sokaklarda herzamankinden daha da fazla sarmaş dolaş, vıcık vıcık , iğrenç.. ıyyy cümlemi bitiremiycem.. sinirlerim tepeme çıkıyor. tamam.. elimden fazla bişey gelmez biliyorum.. ve evet sevgililerden nefret ediyorum hatta sevgililer gününden sevgililerden nefret ettiğimden daha da fazla nefret ediyorum! ama en çok nefret ettiğim ise, tutup bu günü kutlayanlar! hayır tanıştığınız günü kutlayın di mi, anlarım bunu.. ama hayatında hiçbir önemi olmayan bi günü kutla.. kutlamayanların da gözlerine sok.. yalnızsın sen işte.. nıhahaahaa diye çemkir! döverim ulan sizi! ehm... tamam.. sakinim.. tamam.. evet ne demiştim, biliyorum tek başıma fazla işe yaramam, ama yine de bunu yapıcam; gördüğüm bütün çiftlere, bilhassa aşkııaamm diye konuşan, birbirlerine bıdı bıdı yapan, durup durup öpüşüp koklaşanlara, ellerinde kollarında güllerle felan gezenlere, çok pis bakıcam! evet planım bu.. gülme blog vallahi bütün sinirimi senden çıkarırım, zaten yirmilik dişim için operasyon gerekliymiş.. istanbula gidip, cerrahlarda sürünücem.. tepemi attırma benim! evet pis pis bakıcam.. böyle.. hem yani, ben çok pis bakarım istersem.. insanın bütün keyfini kaçırırım bi bakışla.. sen ne sandın beni olum.. evet, işte plan bu, bu yıl böyle en azından, diğer yıllar daha başka bişeyler düşünücem, belki diğer insanlarla birleşip ülke çapında bişeyler yapabiliriz.. ne de olsa diğer yıllar da böyle geçer benim.. bak blog, sakın senin yok diye böyle yapıyosun deme! dünya öykü gününü kutlasınlar ne güzel, benim kısa öyküm yok diye karşı mı çıkıcam.. yoo.. bana cevap verme! benim olsa gene kutlamazdım! sen ne anlarsın be, internet sayfası.. ney ney? benim cümlelerim de mehmet ali birandın kurmaya çalıştığı cümleler gibi mi?? hii.. bunu bana nasıl söylersin.. üstelik yirmilik dişimi çıkatırken.. ilaç karşıtıyım güya, kaç tane ilaç içtim.. üstelik fayda etmiyorlar, biraz diner gibi, sonra gene.. üstelik cerrahi.. bu ne demek.. korkudan ölücem.. çeneni yarıcaklar felan.. kafayı mı yediniz yaa.. niye çenemi yarıyolar?? bu yirmilik dişler niye çıkıyo? tek yaptıkları şey çıkıp çürümek.. off.. sinirlerim bozuldu heralde.. kusuruma bakma blog..
blog, şimdi ne çok komik olurdu biliyo musun, seninde sevgilin varmış meğer.. hahahaha.. düşün. yani.. eheh.. hmm... (kötü kötü bakıyorum, tanıdıksın diye torpil geçemem şekerim, anti valentinist hareket engellenemez!!!!!)

No comments: