Monday, December 25, 2006

sena:aşk güzel birşeydir
ceren:evet
sena:ama ben artık 90 lık nine gibiyim
sena:unuttum bu işleri gençlere bıraktım
ceren:ben de
sena:sırt ağrılarımız olmadığı için şükretmeliyiz o zaman
ceren:evet
ceren:ve siyatik
ceren:ve kanser
sena:bir tek gael için
sena:gençleşebilirim
ceren:ve tüm hastalıklar
sena:evet evet tabii
sena:bir de gaelciğim olsa hiç bir itirazım olmaz ama.. eğer böyleyse bununla da yetinebilirim sena:hihihi
ceren:ben orlando için bile gençleşmem
sena:90 lık nineler olmak çok eğlenceli
sena:kedim olur benim
sena:senin de köpeğin
ceren:o zaman senle çooook eleniriz ya
ceren:ayy evet
ceren:köpüşşş
sena:ve deli olduğumuz iççin kimse bizi suçlayamaz
sena:ilginç şapkalar takabiliriz
sena:çalışmak zorunda kalmayız
sena:bütün gün kitap okuruz kikirderiz
sena:a ha
sena:göl kenarına felan gideriz
sena:yanımıza battaniye de alırız
ceren:eheheh
sena:arada genç çocukları bile keserz hihihihi
ceren:eveet
ceren:ama
ceren:o zaman dünya bole yeşil olur umarım
ceren:göl kenarları olur umarım
sena:olur olur meraklanma
sena:hem olmasa bile
sena:söylenme hakkımız olucak!
sena:heep bu gençler dünyayı böyle yaptı felan deriz
sena:saygı görürüz
sena:otobüslerde otururuz
ceren:eheheheh
sena:bağırıp çağırsak bile anlayışla karşılanırız
ceren:otobüse binmeyiz
sena:çiçeklerin arasına yatarız ohhh
ceren:torunlarımız olur
ceren:onnar bizi götürür getirir
ceren:ohh
sena:cereeen
sena:torun için çocuk lazım
sena:çocuk için se koca
sena:boşver torunu
ceren:ben onu düşündüm
sena:biz takılırız ööle
ceren:evlat edinces
ceren:olmas
ceren:çocuk olmalı
sena:evlat edinmeye vakit yok biz zaten yaşlandık
ceren:bizim gibi insanlar mutlu çocuklar yetiştirmeli
ceren: sena:90 lık nine olmadık mı
ceren:ha
ceren:olduk şimdi torun evlat edinelim
sena:yok ben istemem
sena:parklarda felan çocukları severiz
sena:ahhh
ceren:peki
sena:bütün gün bi ağacın altına uzanıp tembellik yapmak
sena:ne güzel
ceren:ben otobuse binmem midem bulanıo
ceren:yururuz saadece
ceren:yurume mesafesinde gideriz bi yelere
sena:süslü küçük çantalarımız olur
sena:ve artık buruş buruş olduumuzdan zaten
sena:dış görüntümüzü hiç önemsemeyiz
sena:böylece özgüvenimiz de tam olur
sena:hatttaaa
sena:beki kendi yaşıtımız bi kaç ihtiyarla takılırız
sena:hihihihihi
ceren:eveeet
ceren:hihi
sena:yaşlanmaya bakalım
ceren:bric oynarız
sena:emeklilik enfes bişii
sena:tamam ama önce bana öğretirsin
sena:ama ah!
sena:yapıcak işimiz mi var yaa
sena:acelemiz ne
sena:öğreniriz
sena:briç
sena:batak
sena:tavla
sena:satranç
sena:dama
sena:ve domino!
sena:hem domino ihtiyar oyunu sayılıyo sanırım
sena:artık pek popüler olmadıından bulamayabiliriz heryerde
ceren:olsun
sena:bu arada ben
sena:suluboya ya başlamak istiyorum
ceren:biz şimdiden saklarız
ceren:bi kenarda domino taşlarımızı
sena:herşey harika olucak
ceren:süpper fikir
sena:90 yaşıma gelmeyi bekliyemiyorum
ceren:evet domino taşalrını hemen yrn alıom ben
sena:umarım yıllar çabucak geçer
ceren:sana veriom sen de saklıon
sena:anlaştık!
ceren:tmm umarım bulurum
sena:o yaşta dükkan dükkan gezip domino mu arıycaz??
sena:tabii yaaa
sena:zaten fazla bi masrafımız olmayacağı için kamera felan alabiliriz
ceren:eveeet
sena:yaşlı olduğumuz için direk üstad oluyoruz tabii
sena:ah ceren
sena:resimler yaparız
sena:şöyle kırlarda bir evimiz olur
sena:pembe çiçekli etekler giyeriz
ceren:ehhehehe
sena:hatta istediğimiz kadar küfür ederiz
ceren:evet
sena:tabii küçük çocuklar ortalarda yokken
ceren:ben o eski savaş zamı kadınları gibi giincem
ceren:saçlarımı kısa tutarım beyaz
ceren:bem beyaz
sena:ben de saçlarımı örüp kızılderili gibi yaşamaya karar verebilirim
sena:aslında
sena:herşeyi deneyebilirim
sena:bu harika bir fikir
sena:ama öyle uzun zaman var ki,, geçmesini nasıl bekliycez bilemiyorum
ceren:ya bu zaman geçmesini gerektirmo
ceren:şimdi ole yapalım
ceren:sen geldiin zaman
ceren:ikimiz görüştüğümüzde
sena:yaa şimdi nası yapıcan
sena:iş güç
ceren:sırf zevk olsun die
sena:bak mesela
ceren:ole bişiler gielim
sena:geldiimde tamam giyelim ama
ceren:sonra parka gidelim
ceren:göztepedeki
ceren:yanımızda
sena:geldiimde
sena:nası görüşücez
ceren:çayımızı ve çöreğimizi de alalım
sena:sen çalışıyosun
ceren:hafta sonu
sena:ve ben döndüümde hemen finallerim başlıycak
ceren:pazar
ceren:şimdiden planlayalım ben acandama yazcam
sena:o yüzden bayramın ilk 3 günü felan kalıp
sena:dönücem sanırım
sena:acanda mı aldın?
ceren:almak zorundaydım
sena:çok kötüü.. yani gerekli ama.. 90 yaşına geldiğimizde asla acandamız olmaz
ceren:herşeyi unutuom ya ben biliosun
ceren:şimdilik
sena:canımız dolaşmak isterse dolaşırız
sena:birbirimizle şekerim diye konuşuruz
ceren:eveet
sena:parmaklarımız daha uzun görüneceği için yüzükler de şık durur
sena:ohoooo
sena:saymakla bitmez
sena:herşey çok güzel olucak
ceren:ben kitaplarımı bitiricem aldıgım
ceren:sürekli alıyorum ve okumuyorum
ceren:yani okyyamıom çünkü biri bitmio
ceren:kitapları alınca mutlu hissediorum ya
sena:böyle kızılderili duaları, çamurdan merhem, ayinler felan yapmasını bilsek.. tam olurdu bence..
sena:hah işte
sena:bi yaşlanalım
sena:o dert te bitiyo
sena:bütün gün çimenlere uzanıp okurus
.
.
.
ceren:bi de bahadırın filmi
ceren:hala bende yuppi
sena:eğer niye vermedin ver filmimi derse
sena:bunak bi ihtiyar olduunu öne sürebilirsin artık
sena:hatta sen bu yaşta bi kadınla böyle konuşmaya utanmıyomusun diyip şemsiye ya da bastonunu kafasına indirebilirsin!!
ceren:çünkü ben de bir bunakım
ceren:ya da gazete




listening to: modern nature
watching: howls moving castle

1 comment:

CiZeL said...

trallaalaaalalaaaaa
ben yaşlı ve bunak bir kadınım lalalala
ayrıcaaa domino taşlarım da vaaar